18/11/12

Συλλυπητήριο μήνυμα της Υπουργού Εξωτερικών για το δυστύχημα στην Αίγυπτο 18/11/2012

Η Υπουργός Εξωτερικών δρ Ερατώ Κοζάκου Μαρκουλλή απέστειλε το ακόλουθο συλλυπητήριο μήνυμα στον Αιγύπτιο ομόλογο της κ. Mohamed Kamel Amr:

«Είναι με βαθιά θλίψη και συγκλονισμό που πληροφορήθηκα τα θλιβερά νέα για τον τραγικό θάνατο 51 παιδιών και για τον τραυματισμό πολλών άλλων σε δυστύχημα κοντά στην επαρχία Assiut.


Ως Υπουργός Εξωτερικών αλλά πάνω απ’ όλα ως μητέρα είμαι συντετριμμένη από την τραγωδία. Οι σκέψεις μου είναι μαζί με τις οικογένειες που υποφέρουν από τον θάνατο αγαπημένων τους προσώπων και μαζί με τους συγγενείς των θυμάτων.


Θέλω να διαβιβάσω σε σας και μέσω σας τα βαθιά μου συλλυπητήρια στις οικογένειες που πενθούν. Επίσης προσεύχομαι για την ταχεία ανάρρωση των τραυματιών.


Σας παρακαλώ δεχθείτε Εξοχότατε και αγαπητέ φίλε τη διαβεβαίωση μου για τη βαθιά εκτίμηση και το ενδιαφέρον μου».