20/5/15

Ανακοίνωση Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα της Δημοκρατίας κ. Ρίκκου Ερωτοκρίτου

Ανακοίνωση Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα της Δημοκρατίας
κ. Ρίκκου Ερωτοκρίτου

 
Αναφορικά με το κατηγορητήριο που καταχωρήθηκε χθες εναντίον μου και τριών άλλων προσώπων, όπως έχω ήδη αναφέρει, αφού το μελετήσω, ότι έχω να πω, θα το καταθέσω στο Δικαστήριο αρκούμενος σήμερα να αναφέρω μόνο ότι ουδεμία σχέση έχω με τα ποινικά αδικήματα που μου αποδίδονται.

Σημειώνω, πως πριν ακόμη από την επίδοση σε εμένα του κατηγορητηρίου, που έγινε σήμερα 20.5.2015, έχω παρατηρήσει πως έχουν εκδοθεί από χθες 19.5.2015, δύο ανακοινώσεις εκ μέρους της Νομικής Υπηρεσίας, ως επίσης, έχει γίνει στοχευμένη από τα χθες,   και επιλεγμένη διαρροή εγγράφων, και πληροφορίων προς τον Τύπο.  

Το κάθε τι θα τύχει της δέουσας απάντησης εκ μέρους μου στον κατάλληλο χρόνο.

Αναφορικά με τη ζητούμενη δημόσια, εκ μέρους διαφόρων, παραίτηση μου από τα καθήκοντά μου έχω να παρατηρήσω,   πως ούτε ο  Γενικός Εισαγγελέας της Δημοκρατίας παραιτήθηκε, παρά το ότι ζητήθηκε η παραίτησή του από πολιτικά πρόσωπα όταν εκκρεμούσαν και εξετάζονταν από τον ίδιο, μέσω των υφισταμένων του, οι εναντίον του κατηγορίες.

Συνεπώς, κάποιοι ας θυμηθούν τις αντιστοιχίες πριν να τοποθετούνται δημόσια.

Πέραν από τα πιο πάνω, έχω δώσει οδηγίες στους δικηγόρους μου για να υπερασπιστούν την εκ του κατεστημένου, και κύκλων του εξωτερικού, προερχόμενη υπόθεση που έχει καταχωρηθεί στο Ανώτατο Δικαστήριο, και είναι ορισμένη στις 25.5.2015.