15/4/14

Ευχαριστήρια δήλωση του Κ. Τριανταφυλλίδη

Με αφορμή την τελευταία σύνοδο της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην τρέχουσα νομοθετική περίοδο και επειδή αποφάσισα να μην διεκδικήσω επανεκλογή στις επικείμενες Ευρωεκλογές, επιθυμώ να ευχαριστήσω το ΑΚΕΛ
που στις δύο πρώτες για την Κυπριακή Δημοκρατία Ευρωπαϊκές εκλογικές αναμετρήσεις, με συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο του. Θερμά επίσης ευχαριστώ όλους εκείνους τους ψηφοφόρους που και στις δύο εν λόγω αναμετρήσεις με τίμησαν με την ψήφο τους, δίδοντας μου την ευκαιρία να προσφέρω υπηρετώντας στο Ευρωκοινοβούλιο, τα όσα μπόρεσα στο μέτρο των ταπεινών μου δυνατοτήτων στην πατρίδα μας και να εμπλουτίσω τα βιώματα μου με ανεξίτηλες εμπειρίες. Ιδιαιτέρως ευχαριστώ τα ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά, που σε όλη τη διάρκεια της δεκαετούς μου θητείας, με προθυμία φιλοξενούσαν δελτία τύπου του γραφείου μου, άρθρα, συνεντεύξεις, παρεμβάσεις, που είναι αναπόσπαστο μέρος της εργασίας ενός Ευρωβουλευτή. Εύχομαι καλή ψήφο και είθεν στις 25 Μαΐου να εκλεγούν οι άριστοι προς όφελος της Κύπρου μας.