28/2/14

Δηλώσεις του Υπουργού Εξωτερικών κ. Ι. Κασουλίδη

Το καθήκον μου ενόψει και των εξελίξεων, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το Κυπριακό, μου επιβάλλει να παραμείνω στο πλευρό του Προέδρου της Δημοκρατίας αν φυσικά ανανεωθεί η εντολή μου στις 15 Μαρτίου είπε σήμερα ο Υπουργός Εξωτερικών κ. Ιωάννης Κασουλίδης.


Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους μετά τη λήξη της συνεδρίας του Υπουργικού Συμβουλίου, ο κ. Κασουλίδης κληθείς να σχολιάσει τις πληροφορίες που τον θέλουν να αναλαμβάνει άλλη θέση και συγκεκριμένα αυτή του Επιτρόπου στην ΕΕ είπε ότι «παρόλο ότι πάντοτε ήταν μεγάλη μου επιθυμία να υπηρετήσω στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εντούτοις πιστεύω ότι το καθήκον μου ενόψει και των εξελίξεων, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το Κυπριακό, μου επιβάλλει να παραμείνω στο πλευρό του Προέδρου της Δημοκρατίας αν φυσικά ανανεωθεί η εντολή μου στις 15 Μαρτίου».
Ερωτηθείς για τις επαφές των διαπραγματευτών των δύο κοινοτήτων σε Αθήνα και Άγκυρα, ο κ. Υπουργός είπε ότι «το μόνο που μπορώ αυτή τη στιγμή να πω, διότι η ενημέρωση όπως αντιλαμβάνεστε είναι δύσκολη και πρέπει να έρθει ο κ. Μαυρογιάννης στην Κύπρο για να γνωρίζουμε επί της ουσίας και του περιεχομένου, είναι ότι έχουμε πάρει μια ενημέρωση από την Αθήνα για τη συνάντηση του κ. Οζερσάι. Διεξήχθησαν και οι δύο συναντήσεις μέσα σε ένα καλό και εποικοδομητικό κλίμα. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε και θα τα αναλύσουμε μετά την επιστροφή του κ. Μαυρογιάννη».
Κληθείς να σχολιάσει το θέμα «εκπλήξεων» στις οποίες αναφέρθηκε ο κ. Οζερσάι, ο κ. Κασουλίδης είπε ότι «δεν είδα εγώ εκπλήξεις».