7/5/12

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Χριστόφιας απέστειλε σήμερα συγχαρητήρια επιστολή στον κ. Φρανσουά Ολάντ
 
07/05/2012


Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Χριστόφιας απέστειλε συγχαρητήρια επιστολή στον κ. Φρανσουά Ολάντ για την νίκη του στις Προεδρικές Εκλογές στην Γαλλία. Στην επιστολή του ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ανέφερε τα ακόλουθα:
«Κύριε Πρόεδρε,
Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής απευθύνοντάς σας, την επομένη της εκλογής σας στην Προεδρία της Γαλλικής Δημοκρατίας, τα πιο ειλικρινή και θερμά συγχαρητήριά μου, ευχόμενος σας κάθε επιτυχία στην εκπλήρωση των υψηλών καθηκόντων σας.
Αναλαμβάνετε την Προεδρία της Γαλλίας, χώρα κλειδί μέσα στην ευρωπαϊκή οικογένεια, σε μια στιγμή που οι χώρες μας αντιμετωπίζουν τεράστιες προκλήσεις. Είμαι βέβαιος ότι, καθοδηγημένη από τις ανθρωπιστικές αξίες οι οποίες αποτελούν την κοινή μας κληρονομιά, η Γαλλία, υπό τη δική σας ηγεσία, θα εργαστεί ακούραστα ώστε να επανακτήσουν οι Ευρωπαίοι πολίτες την ελπίδα, τόσο απαραίτητη σήμερα, για την πρόοδο και για μια καλύτερη Ευρώπη.
Οι δεσμοί μεταξύ της Κύπρου και της Γαλλίας είναι άριστοι και με βαρύνουσα σημασία. Η βαθιά φιλία μεταξύ των λαών μας και η στενή συνεργασία μεταξύ των χωρών μας αποτελούν πολύτιμο κεκτημένο. Την κληρονομιά αυτή είμαι βέβαιος ότι θα φροντίσουμε να τη διατηρήσουμε και να την κάνουμε ακόμη πιο καρποφόρα. Μερικούς μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων σας, η Κύπρος αναλαμβάνει την Προεδρία της ΕΕ και προσβλέπω με ιδιαίτερη χαρά να εργαστώ στενά και εποικοδομητικά μαζί σας.
Σας παρακαλώ όπως δεχθείτε, κ. Πρόεδρε, την έκφραση της υψηλής μου εκτίμησης».