3/10/11

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δέχθηκε τον κ. Πόλυ Πολυβίου

03/10/2011





Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Χριστόφιας δέχθηκε σήμερα, στο Προεδρικό Μέγαρο, τον Πρόεδρο της Ερευνητικής Επιτροπής για την έκρηξη στο Μαρί κ. Πόλυ Πολυβίου, ο οποίος του επέδωσε το πόρισμα του για την έκρηξη.

Παραλαμβάνοντας το πόρισμα, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απευθυνόμενος στον κ. Πολυβίου του είπε: «Σκληρή δουλειά. Να είστε καλά. Όλα θα γίνουν όπως έχουν αποφασιστεί».

Μετά τη συνάντηση ο κ. Πολυβίου σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους είπε: «Παρέδωσα το πόρισμα μου στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Του εξήγησα τις βασικές καταλήξεις μου. Με δέχθηκε με μεγάλη ευγένεια, όπως πάντοτε, είχαμε μια πολύ φιλική συζήτηση και αυτό ήταν. Ο Πρόεδρος, φυσικά, και το Υπουργικό θα μελετήσουν το πόρισμα. Επαναλαμβάνω, είχαμε πολύ καλή υποδοχή από τον Πρόεδρο, πολύ φιλική συζήτηση, ευγενής όπως πάντοτε. ΄Εκανα εγώ τη δουλειά μου και τώρα το θέμα θα το μελετήσει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας».

Ερωτηθείς αν ο ίδιος αισθάνεται ήσυχος με τη συνείδηση του, ο κ. Πολυβίου είπε ότι «εργάστηκα το καλοκαίρι. Με είχε τιμήσει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με αυτό το έργο. ΄Ηταν μια δύσκολη αλλά και τιμητική ανάθεση. ΄Ηταν πρώτη φορά που Πρόεδρος της Δημοκρατίας διόρισε Ερευνητική Επιτροπή για να μελετήσει τον ίδιο και την Κυβέρνηση του. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, όπως θα θυμάστε, υπέβαλε εαυτόν σε εξέταση σε δημόσια συνεδρία. ΄Εκανα ό,τι μπορούσα, ετοίμασα ένα πόρισμα το οποίο πιστεύω ότι είναι πλήρες. Φυσικά, όπως όλα, θα κριθεί. Αλλά είμαι ήσυχος, ναι».