1/8/11

Γραπτή δήλωση του Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Γιαννάκη Ομήρου

01/08/2011

Τις τελευταίες ημέρες, με αφορμή δηλώσεις μου που αφορούσαν την τραγωδία της 11ης Ιουλίου, υπήρξα στόχος βίαιων επιθέσεων και συκοφαντικών χαρακτηρισμών από τον Γενικό Γραμματέα του ΑΚΕΛ κ. Άντρο Κυπριανού και τον Εκπρόσωπο της Κυβέρνησης κ. Στέφανο Στεφάνου. Εκφράζω τη λύπη μου για το επίπεδο πολιτικού διαλόγου που επελέγη.



Ωστόσο αντιπαρέρχομαι και προσπερνώ τα επίθετα και τους χαρακτηρισμούς. Είμαι βέβαιος ότι οι πολίτες που παρακολουθούν, κρίνουν. Εμπιστεύομαι την κρίση τους.

Θέλω να τονίσω ότι ως Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων ασκώ και θα συνεχίσω να ασκώ τον θεσμικό μου ρόλο με απόλυτη προσήλωση και σεβασμό προς το Σύνταγμα και τις αρχές της Δημοκρατίας.

Οι υποδείξεις, που είναι ανεπίτρεπτες και υποτιμητικές, περιττεύουν.

Ο βίος και η πολιτεία μου για την υπεράσπιση της Δημοκρατίας και του Συντάγματος της χώρας είναι γνωστά. Είναι δοκιμασμένα και κατοχυρωμένα ανεξίτηλα την ώρα της μεγάλης προδοσίας και όταν ένοπλα απειλείτο η δημοκρατία.

Θέλω, τέλος, να καταστήσω σαφές ότι ως Πρόεδρος της πολιτικής παράταξης της οποίας έχω την τιμή να ηγούμαι θα συνεχίσω να εκφράζω θέσεις, απόψεις, προτάσεις αλλά και κριτική και δεν θα υπόκειμαι σε οποιασδήποτε μορφής λογοκρισία.

Σε αυτές τις δύσκολες ώρες που περνά ο τόπος απευθύνω και πάλι προς τον λαό μας μήνυμα ευθύνης, καρτερίας, ενότητας και αυτοπεποίθησης για να δημιουργήσουμε ξανά την ελπίδα για το μέλλον της Κύπρου.