3/9/10

Χαιρετισμός του Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Μάριου Καρογιάν στη χοροεσπερίδα του Κοινοτικού Συμβουλίου Πραστειού Κελλακίου
03/09/2010
Να μη μεταδοθεί πριν τις 8.30 μ.μ.



Σας απευθύνω θερμό και εγκάρδιο χαιρετισμό και, παράλληλα, εκφράζω τη χαρά μου για την ευκαιρία που μου δίνεται να είμαι μαζί σας αυτή την όμορφη βραδιά, σε αυτή την όμορφη περιοχή.

Ευχαριστώ θερμά τον Πρόεδρο και τα μέλη του Κοινοτικού Συμβουλίου για την πρόσκλησή τους και επιθυμώ να ερμηνευθεί η εδώ παρουσία μου ως ένδειξη του ενδιαφέροντος της Βουλής των Αντιπροσώπων και εμένα προσωπικά για την ύπαιθρό μας και τους κατοίκους της. Επίσης, και ως ένδειξη της εκτίμησής μου προς τους κατοίκους και τους απόδημους αυτής της μικρής κοινότητας που για πολλά χρόνια εργάζονται και δημιουργούν σε αυτή τη γωνιά της κυπριακής υπαίθρου κάτω από δύσκολες και αντίξοες συνθήκες.

Είμαι, λοιπόν, απόψε μαζί σας για να τιμήσω στο πρόσωπό σας όλους τους μη προνομιούχους κατοίκους της Κύπρου, που με πολλή αγάπη και ζήλο κράτησαν και κρατούν ζωντανή την ύπαιθρό μας.

Συγχαίρω θερμά το Κοινοτικό Συμβούλιο, τον Σύνδεσμο Αποδήμων και όλα τα οργανωμένα σύνολα της κοινότητας που είχαν την πρωτοβουλία ή που συνέβαλαν στη διοργάνωση της αποψινής εκδήλωσης και εύχομαι σε όλους να περάσετε μια ευχάριστη βραδιά.

Συγχαρητήρια απευθύνω, επίσης, σε όλους τους συντελεστές της εκδήλωσης και τους καλλιτέχνες που ανέλαβαν το ψυχαγωγικό μέρος της.

Εύχομαι, παράλληλα, περαιτέρω πρόοδο και ανάπτυξη στην κοινότητα Πραστειού Κελλακίου, που τα τελευταία χρόνια άρχισε μια ανοδική πορεία. Όπως αντιλαμβάνεστε, τρεις είναι οι παράγοντες που συνέβαλαν σ' αυτή την ανοδική πορεία:

· Οι φιλοπρόοδοι κάτοικοι του Πραστειού με επικεφαλής το Κοινοτικό Συμβούλιο και τα οργανωμένα σύνολα της κοινότητας που λειτουργούν με συλλογικότητα και σε ένα καλό κλίμα συνεργασίας.

· Η στήριξη που παρέχει το κράτος στις κοινότητες της υπαίθρου με διάφορα έργα και προγράμματα που προωθούνται για διευκόλυνση των κατοίκων της υπαίθρου και για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσής τους.

· Η φύση που προίκισε γενναιόδωρα το Πραστειό με αυτό το ωραίο και ελκυστικό φυσικό περιβάλλον και με ένα εξαίσιο κλίμα.

Πληροφορούμαι με ιδιαίτερη ικανοποίηση ότι οι συνεχείς προσπάθειες των Κοινοτικών Αρχών της περιοχής και η κατανόηση που συναντούν από το κράτος έχουν αποδώσει τα τελευταία χρόνια καρπούς, οι οποίοι δημιουργούν συνθήκες ανάκαμψης και περαιτέρω ανάπτυξης και προόδου στην ευρύτερη περιοχή. Σίγουρα η ύπαιθρος έχει ανάγκη περισσότερης στήριξης και οι προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να είναι συνεχείς.

Από την πλευρά μου, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα είμαι στο πλευρό σας σε κάθε αίτημα και κάθε διεκδίκησή σας που αποσκοπεί στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσής σας και, γενικά, στη βελτίωση του βιοτικού σας επιπέδου. Η πόρτα του γραφείου μου, φίλε Πρόεδρε και αγαπητά μέλη του Κοινοτικού Συμβουλίου, είναι πάντοτε ανοικτή. Όποτε χρειαστείτε τη βοήθεια και τη στήριξη μου θα είμαι στη διάθεσή σας. Γιατί, είναι πεποίθησή μου ότι η ύπαιθρος και οι κάτοικοί της, ιδιαίτερα οι μικρές κοινότητες, πρέπει να τυγχάνουν στοργικής στήριξης προκειμένου να παραμείνουν ζωντανές και να δώσουν συνέχεια στην οργανική λειτουργία και ανάπτυξη της υπαίθρου.

Το Πραστειό Κελλακίου, μια μικρή, άλλα φιλοπρόοδη κοινότητα, αποτελεί έμπρακτο παράδειγμα ανάπτυξης και αναζωογόνησης της κυπριακής υπαίθρου. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι ενώπιον των αρμοδίων Αρχών εκκρεμούν δεκάδες αιτήσεις για έκδοση αδειών οικοδομής στην κοινότητα. Πληροφορούμαι εξάλλου, ότι τα τελευταία χρόνια αρκετοί απόδημοι, αλλά και ξένοι έχουν ανεγείρει εξοχικές κατοικίες στην περιοχή και περνούν τις διακοπές τους σε αυτό το ειδυλλιακό τοπίο, παρέα με τους αυθεντικούς, φιλόξενους και καλόκαρδους ανθρώπους του Πραστειού.

Θέλω να πιστεύω ότι η μαζική προσέλκυση νέων κατοίκων και παραθεριστών, οι φυσικές ομορφιές της περιοχής και οι προοδευτικές Αρχές και οι φιλοπρόοδοι κάτοικοι του Πραστειού θα φέρουν ακόμη καλύτερες ημέρες για την κοινότητα.

Εύχομαι σε όλους καλή διασκέδαση και κάθε καλό.