27/4/10

Δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας

27/04/2010
Κάνουμε διάλογο και πάντοτε γινόταν διάλογος, είπε σήμερα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Χριστόφιας μετά τη λήξη της δεύτερης ημέρας της συνεδρίας του Εθνικού Συμβουλίου.

Ερωτηθείς από δημοσιογράφους, κατά την αναχώρησή του από το Προεδρικό Μέγαρο, πώς ήταν η δεύτερη μέρα της συνεδρίας του Εθνικού Συμβουλίου, ο Πρόεδρος Χριστόφιας είπε: «Όλα καλά», ενώ σε ερώτηση για το πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί η συνεδρία απάντησε: «Δεν μπορώ να πω τώρα πότε θα ολοκληρωθεί».



Σε ερώτηση πότε θα γίνει η διαδικασία διάλογου και όχι τοποθετήσεων, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απάντησε: «Κάνουμε συζήτηση και διάλογο και πάντοτε γινόταν διάλογος και απορρίπτω την κατηγορία ότι δεν γινόταν διάλογος, θέλω να το εμπεδώσουν όλοι αυτό».

Κληθείς να πει αν θεωρεί πως τα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου θα καταλήξουν σε μια κοινή γραμμή, ο Πρόεδρος Χριστόφιας είπε: «Δεν μπορώ να προδικάζω οτιδήποτε. Γίνεται ένας ανοικτός διάλογος, ο οποίος θα συνεχιστεί. Είμαι στη διάθεση των μελών του Εθνικού Συμβουλίου. ΄Εχω και εγώ τις απόψεις μου και έχω λάβει εντολή από το λαό να κυβερνήσουμε και να χειριστούμε και το Κυπριακό. Να τα λαμβάνουμε και αυτά υπόψη και εμείς και οι πολιτικοί ηγέτες. Εγώ είμαι πανέτοιμος, επαναλαμβάνω, για δημιουργικό διάλογο και μακάρι να καταλήξουμε στο καλύτερο».

Ερωτηθείς αν το κλίμα στο Εθνικό Συμβούλιο είναι καλό ο Πρόεδρος είπε: «Το κλίμα είναι καλό, βεβαίως».

Τέλος, σε ερώτηση αν έχει καθοριστεί συνάντηση με τον Τουρκοκύπριο ηγέτη κ. Ντερβίς ΄Ερογλου, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απάντησε: « Όχι, ακόμη».