14/3/14

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού κ. Κυριάκου Κενεβέζου με την ευκαιρία της αποχώρησής του από το Υπουργείο


Αγαπημένες μου μαθήτριες, αγαπημένοι μου μαθητές, Αγαπητοί μάχιμοι εκπαιδευτικοί, Αγαπητοί συνεργάτες, Προϊστάμενοι Διευθύνσεων ή Τμημάτων και άλλοι εργαζόμενοι στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού,


Οι δώδεκα μήνες που πέρασαν ήταν μήνες δημιουργικοί και παραγωγικοί, κάτω από δύσκολες και αντίξοες συνθήκες. Επιχείρησα τομές, θέλησα το καλύτερο για τα παιδιά μας και αισθάνομαι ευτυχής που μου δόθηκε η ευκαιρία να υπηρετήσω στην πολύ τιμητική θέση του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού. Έδωσα όλες μου τις δυνάμεις στη γιγαντιαία προσπάθεια να επανέλθει η χώρα σε τροχιά σταθερότητας και είχα πάντα στο μυαλό μου ένα μέλλον ελπιδοφόρο για τα παιδιά μας, για τους πολίτες του αύριο.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για τη μεγάλη τιμή που μου έκανε και την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω και σε εσάς, τους συνεργάτες και φίλους μου στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού και τους μάχιμους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν την Παιδεία σε όλα τα σχολεία, για την καθοριστική συμβολή σας στην τεράστια προσπάθεια που καταβλήθηκε.
Τέλος, αισθάνομαι την ανάγκη να απευθυνθώ ιδιαιτέρως σε όλους εσάς, τις μαθήτριες και τους μαθητές, και να δηλώσω ευγνώμων για την αγάπη και την εμπιστοσύνη με την οποία με περιβάλατε, κάτι που ένιωθα και εισέπραττα κάθε φορά που ερχόμουν σε άμεση επαφή μαζί σας. Θα παραμείνω πάντοτε ένας πιστός στρατιώτης στη μάχη για διεκδίκηση ενός καλύτερου μέλλοντος για σας αλλά και για την πατρίδα μας.