29/1/14

Απάντηση του Υπουργού Εσωτερικών κ. Σωκράτη Χάσικου στον Γενικό Γραμματέα του ΑΚΕΛ

Ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Σωκράτης Χάσικος, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου «δεχθήκατε έντονη κριτική περί μαγκιάς και περί απειλών από το ΓΓ του ΑΚΕΛ κ. Άντρο Κυπριανού», σε σχέση με την απάντηση που του έδωσε ο ΥΠΕΣ για το θέμα των αγοραπωλησιών τ/κ περιουσιών στις ελεύθερες περιοχές και πώς τοποθετείται, είπε:

«Ο κ. Άντρος Κυπριανού να μου πει τι ακριβώς ψάχνει και εγώ θα τον βοηθήσω να το βρει. Αν δεν μπορεί να μου πει τι ακριβώς ψάχνει και θέλει να ερευνήσει το σύνολο των φακέλων από το 1974 μέχρι και σήμερα, είμαι στη διάθεση του. Όπως είναι στη διάθεσή του και το σύνολο των λειτουργών που ασχολούνται με τη διαχείριση τ/κ περιουσιών. Υπάρχει ο τρόπος – είναι Βουλευτής ο ίδιος και έχει Κοινοβουλευτική Ομάδα – υπάρχουν και άλλες θεσμικές Κοινοβουλευτικές Επιτροπές. Επαναλαμβάνω, είμαι στη διάθεση τους».

Απαντώντας σε άλλη ερώτηση για το κατά πόσο σχολιάζει «τα περί μαγκιάς και περί απειλών», ο κ. Χάσικος είπε: «Είπα και επαναλαμβάνω ότι εκείνο που μετρά δεν είναι το σύνολο των πράξεων ή οι στατιστικές – και εν πάση περιπτώσει οι στατιστικές είναι εις βάρος της διακυβέρνησης ΑΚΕΛ ή εν πάση περιπτώσει όταν υπηρετούσε ο συγκεκριμένος Υπουργός (Νεοκλής Συλικιώτης) στο Υπουργείο Εσωτερικών – αλλά η νομιμότητα των πράξεων».

Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση αν δηλώνει καθαρότητα και διαφάνεια, ο κ. Υπουργός είπε: «Όχι μόνο δηλώνω καθαρότητα και διαφάνεια, αλλά προσκαλώ τον κ. Άντρο Κυπριανού να κοπιάσει. Δεν έχω να κρύψω οτιδήποτε. Εάν δε θεωρεί ότι υπάρχει κάτι επί διακυβέρνησης Κληρίδη – διότι αντιλαμβάνομαι ότι αυτό είναι που ψάχνει – πολύ ευχαρίστως να μου το πει και δεν είναι ανάγκη να μπαίνουμε σε τόσο κόπο. Εάν δε θέλει να ελέγξει όλη την περίοδο της διακυβέρνησης Κληρίδη, να κοπιάσει μαζί με όλα τα επιτελεία του είτε να μας δώσει χρόνο – η συγκεκριμένη περίοδος δεν είναι μηχανογραφημένη – ώστε να κάνουμε ‘φύλο και φτερό’ τους συγκεκριμένους φακέλους».