5/7/13

Ομιλία του Ανδρέα Βασιλείου στη Δημοσιογραφική Διάσκεψη που διοργανώνει ο Οργανισμός Νεολαίας Κύπρου με στόχο να δώσει στους νέους μηνύματα ενάντια στη φυγοστρατία

Ομιλία του Ανδρέα Βασιλείου στη
Δημοσιογραφική Διάσκεψη που διοργανώνει ο Οργανισμός Νεολαίας Κύπρου
με στόχο να δώσει στους νέους μηνύματα ενάντια στη φυγοστρατία

(Παρασκευή, 5/7/2013, κεντρικά γραφεία ΟΝΕΚ, ώρα 14.00)




Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Οργανισμό Νεολαίας για την πρόσκληση του να παρευρεθώ και να περάσω, με τον δικό μου τρόπο, τα μηνύματα μου προς τους στρατεύσιμους που πρόκειται να καταταχθούν σε λίγες μέρες στην Εθνική Φρουρά.
Έντιμε κύριε Υπουργέ,   
Θα ήθελα να δώσω και προς εσάς τις ευχαριστίες μου, γιατί από την πρώτη στιγμή θεωρήσατε ότι το παράδειγμά μου μπορεί να βοηθήσει στην εκστρατεία μου κάνετε ενάντια στην φυγοστρατία. Και αυτό με τιμά.
Δεν θα ήθελα να πω πολλά λόγια γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις μιλάνε οι πράξεις.
Αν και θα μπορούσα να αποφύγω τη στράτευση μου και να απαλλαγώ από τον στρατό λόγω του περιστατικού που έχω περάσει με την υγεία μου, επέλεξα συνειδητά να καταταγώ στον στρατό, γιατί θεώρησα χρέος μου να υπηρετήσω την πατρίδα μου. 
Για αυτή μου την επιλογή, πρόσφατα, ο κύριος Αρχηγός της Εθνικής Φρουράς με τίμησε, γιατί δεν διάλεξα αυτόν, που ίσως κάποιοι να θεωρούν ως τον εύκολο δρόμο. Τον δρόμο της απαλλαγής.
Τον ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για την τιμή αυτή που μου έχει προσφέρει. Θα ήθελα όμως να μοιραστώ μαζί με αυτούς που θα στρατευθούν τώρα, τα εξής σοφά λόγια που μου είπε συγκινημένος τη στιγμή που μου απένειμε τον τιμητικό τίτλο.  Μου είπε:
«Όταν κάποιος παιδί μου, από μέρους του δεν έχει προσφέρει κάτι προς την πατρίδα, τότε με ποια αξιοπρέπεια ο ίδιος, θα ζητήσει αργότερα κάτι από αυτή;»
Αγαπητοί φίλοι,
Ο κάθε ένας από εμάς, για τους δικούς του λόγους, δειλιάζει να κάνει αυτό το μεγάλο βήμα στη ζωή του. Πρέπει όμως όλοι μας να παλέψουμε με τους φόβους μας και να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών των γονιών μας, που σίγουρα το 99,9% έχουν υπηρετήσει την πατρίδα μας.
Το να υπηρετείς την πατρίδα είναι πολύ μεγάλη τιμή και γι αυτό εγώ νιώθω υπερήφανος. Ο στρατός σε ωριμάζει και σε κάνει να νιώθεις έτοιμος να αντιμετωπίσεις κατά μέτωπο τη ζωή και το μέλλον σου όταν απολυθείς.
Εμπρός λοιπόν ας μην λείψει κανείς φέτος στην κατάταξη και ας δώσουμε σε όλους ένα μάθημα ενάντια στην φυγοστρατία.
“Μικρός Ανδρέας Βασιλείου” όπως όλοι με έχετε μάθει.