21/2/11

Χαιρετισμός της Υπουργού Συγκοινωνιών σε εκδήλωση του Δημοτικού Σχολείου Λυκαβητού με θέμα: «Η οδική ασφάλεια…δεν είναι παραμύθι», στη Λευκωσία NEWS AGENCY-VOULI.NET-HELLAS AND CYPRUS NEWS

Χαιρετισμός της Υπουργού Συγκοινωνιών σε εκδήλωση του Δημοτικού Σχολείου Λυκαβητού με θέμα: «Η οδική ασφάλεια…δεν είναι παραμύθι», στη Λευκωσία



Θα ήθελα πρώτα να ευχαριστήσω τη Διευθύντρια του σχολείου σας κα Δήμητρα Μέσσιου που είχε την καλοσύνη να με προσκαλέσει σήμερα για να δούμε μαζί ένα πολύ σοβαρό θέμα, αυτό της οδικής ασφάλειας. Δεύτερον, θα ήθελα να σας πω ειλικρινά πόσο χαρούμενη είμαι που βρίσκομαι μαζί σας, για πάρα πολλούς λόγους τους οποίους θα αναφέρω στη συνέχεια, αλλά και γιατί είμαι περήφανη που είμαι μια από τις αποφοίτους του σχολείου σας που τότε ονομαζόταν Αστική Σχολή Λυκαβητού. Πριν πάρα πολλά χρόνια κυκλοφορούσα στους χώρους αυτούς σαν μαθήτρια και έμαθα πολλά πολύτιμα πράγματα που με βοήθησαν στην πορεία μου. Το σπίτι μου ήταν ένα δρόμο πιο κάτω και περπατούσα, θυμάμαι, στο σχολείο κάθε πρωί, διασχίζοντας ένα μεγάλο χωράφι που τώρα βέβαια είναι γεμάτο πολυκατοικίες. Είχα μάθει από τους γονείς μου τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας που θα δούμε σήμερα και έτσι με εμπιστεύονταν να διασχίζω τον δρόμο και να πηγαίνω στο σχολείο μόνη μου. ΄Εχουν έλθει τόσες πολλές αναμνήσεις στο μυαλό μου και είμαι πραγματικά πολύ συγκινημένη. Είμαι επίσης πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι σήμερα μαζί σας στην ωραία αυτή εκδήλωση που έχει θέμα την οδική ασφάλεια. Είναι ένα θέμα που θεωρώ πολύ σημαντικό και που βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτεραιότητες του Υπουργείου Συγκοινωνιών, γιατί έχει να κάνει με την ανθρώπινη ζωή και τον μεγάλο αγώνα που διεξάγουμε για να μην θρηνήσουμε άλλους νεκρούς στην άσφαλτο. Θα διαβάσουμε στη συνέχεια μαζί ένα παραμύθι που έχει τον περίεργο τίτλο «Η οδική ασφάλεια … δεν είναι παραμύθι». -21.02.2011