17/9/10

Χαιρετισμός του Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Μάριου Καρογιάν στη συναυλία του Πνευματικού Ομίλου Λεμεσού
17/09/2010
Να μη μεταδοθεί πριν τις 8.30 μ.μ.



Παρά την επιθυμία μου να ευρίσκομαι απόψε μαζί σας, σε αυτή την ωραία εκδήλωση που διοργανώνει ο Πνευματικός Όμιλος Λεμεσού σε συνεργασία με το θέατρο «ΡΙΑΛΤΟ», έκτακτες υποχρεώσεις με αναγκάζουν να ευρίσκομαι στο εξωτερικό. Είμαι σίγουρος ότι η απουσία μου αυτή θα μού στερήσει την απόλαυση μιας ωραίας καλλιτεχνικής βραδιάς, καθώς και την ευκαιρία να συγχαρώ από κοντά όλους τους πρωτεργάτες και τους συντελεστές της.

Διαβιβάζω, μέσω της Βουλευτού κας Αθηνάς Κυριακίδου, τους θερμούς μου χαιρετισμούς προς την Πρόεδρο, την καλλιτεχνική διευθύντρια και όλα τα στελέχη και μέλη του Πνευματικού Ομίλου Λεμεσού και τους απευθύνω τα θερμά μου συγχαρητήρια τόσο για την αποψινή εκδήλωση όσο και για τη μακρόχρονη και πλούσια προσφορά τους στο ευρύτερο πνευματικό πολιτιστικό γίγνεσθαι της Λεμεσού και ευρύτερα της Κύπρου. Εύχομαι παράλληλα στον Πνευματικό Όμιλο Λεμεσού, που σύντομα γιορτάζει τα 50χρονά του, να έχει πολλά ακόμα χρόνια δημιουργικής προσφοράς σε όλους τους τομείς του πνεύματος και του πολιτισμού.

Επιθυμώ, επίσης, να διαβιβάσω θερμούς χαιρετισμούς στους ποιητές και τους συνθέτες που τιμώνται απόψε από τον Πνευματικό Όμιλο, που ύμνησαν και τραγούδησαν τον έρωτα στην «Κύπρο της Αγάπης». Σε όσους από αυτούς έχουν φύγει από τη ζωή αποτίνω, μαζί με τους θεατές της αποψινής εκδήλωσης, φόρο τιμής.

Εύχομαι κάθε επιτυχία στην εκδήλωση και καλή συνέχεια και δημιουργική προσφορά στον Πνευματικό Όμιλο Λεμεσού.

Είμαι σίγουρος ότι η αγαπητή Αθηνά, ως στέλεχος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας και Πολιτισμού, αλλά και ως Λεμεσιανή με ιδιαίτερες ευαισθησίες στα θέματα πολιτισμού, θα διερμηνεύσει με τον καλύτερο τρόπο και τα δικά μου αισθήματα στην αποψινή εκδήλωση.

Εύχομαι σε όλους κάθε καλό.

Σημ: Τον Πρόεδρο της Βουλής εκπροσώπησε στην εκδήλωση η Βουλευτής κα Αθηνά Κυριακίδου, η οποία διάβασε και το χαιρετισμό.