8/9/10

Δηλώσεις του νέου Υπουργού Εξωτερικών της Ελλάδας στο αεροδρόμιο Λάρνακας

08/09/2010

Ο νέος Υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας κ. Δημήτρης Δρούτσας έφθασε σήμερα το μεσημέρι στην Κύπρο όπου θα πραγματοποιήσει διήμερη επίσκεψη.


Μετά την άφιξή του στο αεροδρόμιο Λάρνακας, ο κ. Δρούτσας προέβη στην ακόλουθη δήλωση προς τους δημοσιογράφους:

«Είναι με ιδιαίτερη χαρά και νιώθω ιδιαιτέρως συγκινημένος που επισκέπτομαι σήμερα την Κύπρο. Είναι η πρώτη μου επίσκεψη μετά την ανάληψη των νέων μου καθηκόντων διότι, κατ’ εμένα είναι αυτονόητη πράξη να επισκεφθώ την Κύπρο. Είναι και μια επίσκεψη με ιδιαίτερο συμβολισμό. Αποσκοπεί στο να δώσουμε το μήνυμα προς όλους, τον κυπριακό ελληνισμό, αλλά και προς κάθε τρίτο ότι το Κυπριακό παραμένει κορυφαία προτεραιότητα για την εξωτερική πολιτική της Ελλάδας.

Το είπαμε από την αρχή και το εννοούμε και πιστεύω ότι το έχουμε αποδείξει τους τελευταίους μήνες με πράξεις και όχι μόνο με λόγια, ότι η Ελλάδα είναι δίπλα στην Κύπρο, δίπλα στον κυπριακό λαό.

Η έλευσή μου σήμερα φέρνει άλλο ένα μήνυμα, το μήνυμα ενότητας, το μήνυμα συνεργασίας, συντονισμού και νομίζω ότι όλα αυτά είναι απαραίτητα για να πετύχουμε το στόχο μας.

Να μου επιτρέψετε να κλείσω με μια αναφορά πιο προσωπική. Γεννήθηκα στην Κύπρο, στη Λευκωσία, παιδί πέντε χρονών έζησα και εγώ την τραγωδία της εισβολής. Η Κύπρος είναι βαθιά μέσα στην καρδιά μου, τη νιώθω και θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι, κατά τη θητεία μου, θα καταβάλω κάθε προσπάθεια προσωπικά, αλλά και με τη βοήθεια όλων των συνεργατών μου και όλων των Υπηρεσιών του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας για να πετύχουμε επιτέλους την εξεύρεση λύσης για το Κυπριακό. Να ενώσουμε πάλι την Κύπρο μας προς όφελος όλων των νόμιμων κατοίκων της. Επιτέλους, να πέσει το τελευταίο τείχος της Ευρώπης».