2/3/10

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δέχθηκε τον κ. Μ. Σουλτς

02/03/2010
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Χριστόφιας απολαύει της υποστήριξης των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών, είπε ο Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Ομάδας στο Ευρωκοινοβούλιο κ. Μάρτιν Σουλτς, ο οποίος έγινε σήμερα δεκτός από τον Πρόεδρο Χριστόφια, στο Προεδρικό Μέγαρο.

 Σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους, μετά τη συνάντηση, ο κ. Σουλτς είπε ότι είχε «μια εξαιρετική συνάντηση με τον Πρόεδρο» και πρόσθεσε ότι «έδωσα στον Πρόεδρο Χριστόφια την πλήρη υποστήριξη των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών για να προχωρήσει με τις διαπραγματεύσεις . Είμαστε δίπλα του και πιστεύουμε ότι το Κυπριακό είναι ένα από τα τελευταία μεγάλα άλυτα προβλήματα στον κόσμο, και ιδιαίτερα στην ΕΕ, και χρειαζόμαστε μια λύση. Συνεπώς, είναι σημαντικό ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας να γνωρίζει ότι, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η Ομάδα των Σοσιαλδημοκρατών είναι απόλυτα στο πλευρό του, στη στρατηγική και στη γραμμή του». Κληθείς να σχολιάσει την απόφαση της ΕΔΕΚ να αποχωρήσει από το κυβερνητικό σχήμα, ο κ. Σουλτς είπε ότι σέβεται πλήρως «τις αποφάσεις της ΕΔΕΚ και την πλήρη κυριαρχία του κόμματος στη χώρα, ωστόσο η χώρα είναι μέρος της ΕΕ και εγώ ως αρχηγός Ομάδας στο Ευρωκοινοβούλιο πρέπει να ασχοληθώ και με τις αποφάσεις εδώ. Για αυτό το λόγο, έχουμε ανταλλάξει απόψεις. Έχω τη δική μου θέση μου και πρέπει να σεβαστώ και τη θέση της ΕΔΕΚ». Κληθείς να διευκρινίσει είπε ότι «η ΕΔΕΚ έχει να κάνει με εθνικά θέματα και εγώ έχω να κάνω με ευρωπαϊκά θέματα και από καιρό σε καιρό υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις. Η προσέγγισή μου είναι σαφής: Στηρίζω τον Πρόεδρο Χριστόφια», τόνισε. Καταλήγοντας είπε ότι, παρά το ότι «υπάρχει, ίσως, αμφιλεγόμενη συζήτηση για το περιεχόμενο», εντούτοις «δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όλοι υποστηρίζουν την άποψη ότι η διαδικασία πρέπει να συνεχίσει».