21/3/10

Δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Δημήτρη Χριστόφια

 21/03/2010 
 Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Χριστόφιας παρέστη, σήμερα, στο πολιτικό μνημόσυνο των Ελευθερίου και Σοφοκλή Βενιζέλου, το οποίο τελέσθηκε στον Προφήτη Ηλία Χανιών.



 Στο περιθώριο του μνημοσύνου, ο Πρόεδρος ερωτηθείς από δημοσιογράφους για την υπόθεση της νέας σύλησης τάφων απάντησε ότι δεν συνηθίζει να ενημερώνεται από δημοσιογράφους και να κάνει δηλώσεις.


Αναφερόμενος στην παρουσία του στο πολιτικό μνημόσυνο των Ελευθερίου και Σοφοκλή Βενιζέλου υπογράμμισε πως «την Κύπρο και την Κρήτη την συνδέουν πανάρχαιοι και προϊστορικοί δεσμοί και βεβαίως και κοινοί αγώνες και κοινή μοίρα και είναι γι΄ αυτό που έχω ανταποκριθεί ευχαρίστως στην πρόσκληση του ιδρύματος να παραστώ μαζί σας και να τιμήσω και εγώ με την παρουσία μου - η τιμή βέβαια είναι δική μου - αυτήν την ωραία συγκινητική εκδήλωση».

«Θέλω να απευθύνω ένα χαιρετισμό τιμής και αγάπης στο λαό της Κρήτης και κατ΄ επέκταση αυτήν την ώρα στο λαό της Ελλάδας και να ευχαριστήσω θερμότατα για την αμέριστη συμπαράσταση και αλληλεγγύη του λαού, της Κυβέρνησης και των πολιτικών κομμάτων της Ελλάδας στον δύσκολο πραγματικά αγώνα του κυπριακού λαού για απαλλαγή από την κατοχή και τον εποικισμό και για επανένωση της πατρίδας μας».
 Ερωτηθείς αν πιστεύει ότι θα βρεθεί λύση στο Κυπριακό, κατά τη διάρκεια της θητείας του, ο Πρόεδρος Χριστόφιας είπε: «Θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου. Αυτή είναι η υπόσχεση μας στον κυπριακό λαό, προεκλογικά κιόλας, δεν τα λέω μετεκλογικά αυτά».
 «Ήμουν σίγουρος ότι θα αντιμετωπίσω προβλήματα και δυσκολίες, όμως όποιος χάνει την πίστη και την αισιοδοξία του νομίζω ότι πρέπει να παραμερίζεται. Γι΄ αυτό έχω αναλάβει αυτό το βάρος και την τεράστια ευθύνη και θα αγωνιστώ μέχρις εσχάτων για να πετύχουμε λύση και επανένωση», πρόσθεσε ο Πρόεδρος Χριστόφιας.