22/2/10

Επίδοση Έκθεσης για το Πρόγραμμα «ΑΡΕΤΗ» στον Υπουργό Δικαιοσύνηs

22/02/2010
Ο Υπουργός Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης κ. Λουκάς Λουκά είχε σήμερα συνάντηση με την Πρόεδρο του Οργανισμού «Παρατηρητήριο για τα Παιδιά» κα Μαρία Βασιλειάδου και τον Επιστημονικό Υπεύθυνο του Προγράμματος «ΑΡΕΤΗ» κ. Νεόφυτο Χαραλάμπους, οι οποίοι του επέδωσαν την Έκθεση Αξιολόγησης του προγράμματος και τον ενημέρωσαν για τις δράσεις του Παρατηρητηρίου.

Το «ΑΡΕΤΗ» είναι ένα ερευνητικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για διαμόρφωση χαρακτήρα μέσα από τη βίωση δώδεκα θεμελιωδών αξιών της ζωής βασισμένο στο σκεπτικό ότι τα πλείστα από τα κοινωνικά προβλήματα της σύγχρονης κυπριακής κοινωνίας και της νεολαίας έχουν ως κοινή αιτία την κακή ιεράρχηση ή την έλλειψη αξιών. Το πρόγραμμα, στο οποίο συμμετείχαν 220 παιδιά ηλικίας 10-15 χρονών σε πέντε σχολεία, βασίζεται στην πρόληψη και αποτελεί επένδυση στην αμυντική θωράκιση των νέων σε μακροπρόθεσμη προοπτική. Η αξιολόγηση για το 2009, όπως και για προηγούμενα έτη, ήταν πολύ θετική.

Σε δηλώσεις του μετά το πέρας της συνάντησης, ο κ. Υπουργός είπε ότι παρά την οικονομική κρίση που υπάρχει, το Υπουργείο Δικαιοσύνης έχει αυξήσει το ποσό της χορηγίας προς το Παρατηρητήριο γιατί, όπως είπε, είναι και στόχος της Κυβέρνησης όπως σε προγράμματα όπως αυτά που προσφέρουν πραγματικά στην κοινωνία μας, «να μην έχουμε οποιαδήποτε επιφύλαξη ή να τσιγκουνευόμαστε».

Ο κ. Λουκά ευχαρίστησε θερμά τα μέλη του Παρατηρητηρίου για το σοβαρό και αξιόλογο έργο που επιτελούν και τους διαβεβαίωσε ότι το Υπουργείο θα είναι δίπλα τους και θα στηρίξει την προοπτική επέκτασής του.

Προγράμματα όπως το «ΑΡΕΤΗ», τόνισε τέλος ο κ. Υπουργός, πρέπει να προβάλλονται από τα ΜΜΕ γιατί αυτό από μόνο του αποτελεί προσφορά, το να γνωρίζει δηλαδή η κοινή γνώμη ότι υπάρχουν αυτά τα προγράμματα.

Από πλευράς της, η κα Βασιλειάδου, ευχαρίστησε το Υπουργείο Δικαιοσύνης που διαχρονικά στηρίζει το Παρατηρητήριο, προσθέτοντας ότι το «ΑΡΕΤΗ» εφαρμόζεται εδώ και τρία χρόνια χάρη τόσο στη συναισθηματική και οικονομική στήριξη του Υπουργείου όσο και στην αλληλεπίδραση μεταξύ του εκπαιδευτή και των παιδιών, πάντα με