23/12/14

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δέχθηκε τον Πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δέχθηκε
τον Πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Αναστασιάδης είχε σήμερα το πρωί συνάντηση με τον Πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Γιαννάκη Ομήρου, στο Προεδρικό Μέγαρο.
Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους μετά τη συνάντηση, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε ότι «η συνάντηση μου με τον κ. Ομήρου αποσκοπούσε στο να ενημερωθώ για τα όσα είχαν διαδραματιστεί κατά την απουσία μου και κατά τη διάρκεια που ο κ. Ομήρου ενεργούσε ως Προεδρεύων της Δημοκρατίας.
Την ίδια ώρα αισθάνθηκα και την απόλυτη ανάγκη να εκφράσω τις θερμότατες ευχαριστίες μου για τον άψογο τρόπο που θεσμικά ενήργησε ο κ. Ομήρου και εδόθη η ορθή προς τα έξω εικόνα ότι αυτό το κράτος έχει θεσμούς, λειτουργούν οι θεσμοί, έχει συνέχεια. Συνεπώς, ένιωθα την ανάγκη, ακριβώς, να ενημερωθώ από τη μια, αλλά από την άλλη να εκφράσω τις θερμότατες ευχαριστίες μου για την ανταπόκριση του κ. Ομήρου».
Από την πλευρά του ο κ. Ομήρου είπε ότι «έχω ευχηθεί στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, όπως το έπραξα κατ’ επανάληψη, σύντομη ανάρρωση. Ήδη έχει αναρρώσει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, το βλέπετε δεν χρειάζεται να το πω εγώ. Επανήλθε στα καθήκοντά του, προεδρεύει του Υπουργικού Συμβουλίου, διαχειρίζεται τις κρατικές υποθέσεις και δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι όλα θα πάνε καλά.
Θέλω να εκφράσω, όπως και ο Πρόεδρος, την προσήλωσή μου στη θεσμική τάξη. Όλοι έχουμε καθήκον να υπηρετούμε τους θεσμούς με θρησκευτική προσήλωση και αποδεικνύουμε ότι είμαστε ένα κράτος που λειτουργεί και λειτουργεί σωστά».
_____________