22/5/11

* Ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Γλαύκος Κληρίδης άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα*Ακούστε Ζωντανά / www.euro- Vouli.net-Live Radio

Ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Γλαύκος Κληρίδης άσκησε το εκλογικό του δικαίωμαΟ πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Γλαύκος Κληρίδης άσκησε σήμερα στις 11.00 π.μ. το εκλογικό του δικαίωμα, στο Δημοτικό Σχολείο Λυκαβητού, στη Λευκωσία.
 


Μετά την άσκηση του εκλογικού του δικαιώματος, ο κ. Κληρίδης προέβη στην ακόλουθη δήλωση προς τους δημοσιογράφους: «Έχω ψηφίσει σε όλες τις εκλογές Προέδρων και Βουλευτών, διότι πιστεύω ότι μια δημοκρατία λειτουργεί όταν υπάρχουν κόμματα και ψηφοφόροι που ψηφίζουν. Δεν είμαι υπέρ εκείνων οι οποίοι απέχουν, διότι όλοι έχουμε καθήκον να στηρίξουμε τους δημοκρατικούς θεσμούς. Και εγώ πρέπει να πω ότι είμαι ήσυχος με τον εαυτό μου διότι δεν έχασα εκλογή, βουλευτική ή προεδρική, χωρίς να ψηφίσω».-22.5.2011