22/5/11

* Δηλώσεις του Γενικού Εφόρου Εκλογών για τις δηλώσεις των αρχηγών κομμάτων *Ακούστε Ζωντανά / www.euro- Vouli.net-Live Radio

Δηλώσεις του Γενικού Εφόρου Εκλογών για τις δηλώσεις των αρχηγών κομμάτωνΟ Γενικός Έφορος Εκλογών κ. Λάζαρος Σαββίδης προέβη στην ακόλουθη δήλωση αναφορικά με τις δηλώσεις των αρχηγών κομμάτων κατά τη διεξαγωγή των Βουλευτικών Εκλογών 2011:
 



«Μόλις έχω στείλει επιστολή προς όλους τους διευθυντές των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών, όπου αναφέρω ότι έχω παρακολουθήσει τις δηλώσεις των αρχηγών των Κομμάτων και παρατήρησα ότι η πλειοψηφία έχει υπερβεί τα όρια τα οποία έχουν τεθεί με τη σχετική εξουσιοδότηση για δηλώσεις κατά την έξοδο από το εκλογικό κέντρο στο οποίο έχουν ψηφίσει. Γι’ αυτό τον λόγο, σας πληροφορώ ότι απαγορεύεται σε οποιοδήποτε σταθμό να επαναλάβει καθ’ όλη τη διάρκεια της εκλογικής διαδικασίας – μέχρι τις 6.30μ.μ. σήμερα – οποιεσδήποτε δηλώσεις, εκτός εάν έχει γραπτή εξουσιοδότηση από εμένα προσωπικά. Ο λόγος που γίνεται αυτό δεν είναι για φίμωση αλλά γιατί, παρόλες τις προσπάθειες του Υπουργείου Εσωτερικών για να δώσουμε την ευχέρεια στους πολιτικούς αρχηγούς να εκφράσουν κάποιες σκέψεις μετά την ψήφο τους, έχω μείνει κατάπληκτος από ορισμένα πράγματα που έχω ακούσει. Ως εκ τούτου, πρέπει να μου δοθεί η ευκαιρία να μελετήσω όλες τις δηλώσεις με πολλή λεπτομέρεια για να μπορέσω να επιτρέψω την αναμετάδοση των δηλώσεων όλων των πολιτικών αρχηγών, ολόκληρων ή μερικώς. Λυπάμαι γι’ αυτό το γεγονός, αλλά δεν έχω στη διάθεση μου παρά μόνο αυτό τον τρόπο, γιατί αλλιώς θα υπάρχει ένα χάος στις δηλώσεις τις οποίες όλοι οι σταθμοί θα αρχίσουν να επαναλαμβάνουν μετά από τις ζωντανές συνδέσεις.-22.5.2011