25/8/14

Απάντηση του Υπουργείου Συγκοινωνιών σε δημοσίευμα για τη λειτουργία Κέντρων Τηλεεξυπηρέτησης

Αναφορικά με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Φιλελεύθερος στο οποίο γίνεται αναφορά στο
θέμα της εγκατάστασης και λειτουργίας Κέντρων Τηλεεξυπηρέτησης το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων επιθυμεί να σημειώσει τα ακόλουθα:

Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών(Τ.Η.Υ) του Υπουργείου Συγκοινωνιών και Έργων σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης και Προσωπικού έχει αναλάβει την υλοποίηση των αποφάσεων του Υπουργικού Συμβουλίου που στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και στη βελτιστοποίηση του βαθμού και του τρόπου ανταπόκρισης των Δημοσίων Υπηρεσιών στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών. Για τον σκοπό αυτό έχει ετοιμαστεί σχέδιο δράσης με συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να γίνουν με προτεραιότητα στα Τμήματα/Υπηρεσίες που εξυπηρετούν το κοινό.
Έχουν εγκατασταθεί σε 16 Τμήματα, καθώς και σε όλα τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη, λογισμικά προγράμματα διαχείρισης κλήσεων, τα οποία θα συμβάλουν στον καλύτερο δυνατό χειρισμό των αναπάντητων κλήσεων. Παράλληλα, προγραμματίζεται η επέκταση της εγκατάστασης του εν λόγω λογισμικού συστήματος και σε άλλα Υπουργεία, Τμήματα και Υπηρεσίες, κατά προτεραιότητα σε αυτά που εξυπηρετούν το κοινό.
Έχουν εγκατασταθεί και λειτουργούν Κέντρα Τηλεεξυπηρέτησης με προαπαντητικά μηνύματα στο Υπουργείο Οικονομικών(όλα τα Τμήματα/Υπηρεσίες που στεγάζονται στα νέα κυβερνητικά κτίρια) και στο Τμήμα Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης. Βρισκόμαστε δε, στο τελικό στάδιο της εγκατάστασης ανάλογων συστημάτων στο Τμήμα Εφόρου Εταιρειών και Επίσημου Παραλήπτη και στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών.
Σε ό,τι αφορά τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη, έχει ολοκληρωθεί η δρομολόγηση των κλήσεων και η μεταφορά τους σε άλλο ΚΕΠ, στην περίπτωση που όλες οι γραμμές σε ένα ΚΕΠ είναι κατειλημμένες.
Έχουν ετοιμαστεί οδηγίες για τη μεταβίβαση και μεταφορά κλήσεων σε όλα τα συστήματα που υπάρχουν στη Δημόσια Υπηρεσία, με στόχο την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που παρέχονται από τα τηλεφωνικά συστήματα, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη μείωση των αναπάντητων κλήσεων.
Το Τ.Η.Υ σε συνεργασία με την Κυπριακή Ακαδημία Δημόσιας Διοίκησης προχωρούν στην εκπαίδευση των Υπεύθυνων Λειτουργών Τηλεεξυπηρέτησης με στόχο την καλύτερη δυνατή χρήση και αξιοποίηση των λογισμικών προγραμμάτων διαχείρισης κλήσεων.