17/2/13

Δήλωση του Προέδρου της Δημοκρατίας στα τουρκοκυπριακά ΜΜΕ 17/02/2013


Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Χριστόφιας προέβη σήμερα, στη Λευκωσία, στην ακόλουθη δήλωση προς τους εκπροσώπους των τουρκοκυπριακών ΜΜΕ, κατόπιν της άσκησης του εκλογικού του δικαιώματος για τις Προεδρικές Εκλογές 2013:

«Συγχαίρω την Υπουργό Εσωτερικών και τον Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου, καθώς και όλους όσοι εργάστηκαν πολύ σκληρά για τόσο πολύ καιρό ώστε να δημιουργήσουν τις καλύτερες συνθήκες για τη διοργάνωση αυτών των εκλογών. Εύχομαι ο κυπριακός λαός να ασκήσει ελεύθερα το δημοκρατικό του δικαίωμα και, φυσικά, εκφράζω τα συναισθήματά μου ως άνθρωπος και ως ένας απλός πολίτης της Κυπριακής Δημοκρατίας που θα είμαι σε λίγες μέρες.

Φυσιολογικά, καταγόμενος από την Κερύνεια, κοντά στον Πενταδάκτυλο, ποτέ μου δεν ξεχνώ τη μεγαλύτερη τραγωδία του Ελληνισμού, και όχι μόνο της Κύπρου, που επέφεραν οι πράξεις Ελλήνων φασιστών και Κύπριων φασιστών. Αυτό με καθοδηγεί όποτε ασκώ το δικαίωμα μου να ψηφίσω, σε όλες τις εκλογικές διαδικασίες.

Υπόσχομαι ότι μέχρι το τέλος της ζωής μου, ελπίζω πριν το τέλος της ζωής μου, θα συνεχίσουμε να είμαστε έξυπνοι και συνεπείς στη γραμμή που υιοθετήθηκε από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ ως τη βάση λύσης του κυπριακού προβλήματος για να ελευθερώσουμε τη χώρα μας, να επανενώσουμε τη χώρα μας και να ζήσουμε μαζί σε συνθήκες συμφιλίωσης και ευημερίας με τους Τουρκοκύπριους, τους Μαρωνίτες, τους Αρμένιους και τους Λατίνους, όλοι οι Κύπριοι μαζί».