5/3/15

Δείκτης Τιμών Καταναλωτή για τον μήνα Φεβρουάριο, 2015


  Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
για τον μήνα Φεβρουάριο, 2015

Ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή το Φεβρουάριο 2015 αυξήθηκε κατά 0,50 μονάδες ή 0,44% και έφτασε στις 114,73 μονάδες σε σύγκριση με 114,23 τον Ιανουάριο 2015.    Αυτό οφείλεται κυρίως σε αυξήσεις στις τιμές των αεροπορικών ναύλων, ορισμένων ειδών ένδυσης, ορισμένων φρέσκων φρούτων και λαχανικών και των πετρελαιοειδών.   Μείωση σημειώθηκε στην τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος.

Ο  πληθωρισμός  το  Φεβρουάριο 2015  μειώθηκε με ρυθμό -1,4% σε  σύγκριση με -1,3%  τον  Ιανουάριο 2015  και  -2,6% το Φεβρουάριο 2014.

Για την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2015, ο Δείκτης σημείωσε μείωση -1,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

Η διακύμανση του Δείκτη κατά τους τελευταίους δύο μήνες όπως και η ποσοστιαία μεταβολή σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο φαίνονται στον πίνακα που ακολουθεί:


Κατηγορίες Αγαθών και Υπηρεσιών
Δείκτες Τιμών (2005=100)
Ποσοστό μεταβολής (%)
Ιανουάριος 2015
Φεβρουάριος 2015
Φεβρ. 2015
Ιαν. 2015
Φεβρ. 2015
Φεβρ. 2014
Ιαν.-Φεβρ.2015
Ιαν.-Φεβρ.2014
1.

Τρόφιμα και μη αλκοολούχα ποτά
130,25
130,59
0,26
2,52
2,69
2.

Αλκοολούχα ποτά και καπνός
137,77
137,04
-0,53
2,66
3,22
3.

´Ενδυση και υπόδηση
80,82
83,60
3,44
2,96
2,33
4.

Στέγαση, ύδρευση, ηλεκτρισμός και
υγραέριο
128,08
125,22
-2,23
-7,16
-5,77
5.

Επίπλωση, οικιακός εξοπλισμός και προϊόντα καθαρισμού
102,98
103,09
0,11
-0,48
-0,49
6.

Υγεία
123,18
123,62
0,36
0,72
0,53
7.

Μεταφορές
102,57
105,62
2,97
-6,40
-7,21
8.

Επικοινωνίες
103,99
103,93
-0,06
1,09
1,19
9.

Αναψυχή και πολιτισμός
105,71
105,74
0,03
-1,70
-1,72
10.

Εκπαίδευση
127,15
127,15
0,00
-1,72
-1,72
11.

Εστιατόρια και ξενοδοχεία
124,47
125,12
0,52
0,21
-0,06
12.

´Αλλα αγαθά και υπηρεσίες
111,12
111,31
0,17
-0,55
-0,58


 







Γενικός Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
114,23
114,73
0,44
-1,41
-1,36



___________________  


  5 Μαρτίου 2015