15/10/20

Επιστολή παραίτησης Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων

 


Επιστολή παραίτησης Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων

 

ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝΣεπροηγούμενη δήλωσημουείχα αναφέρει ότι δεν θαυπέβαλλα παραίτησηαπό το αξίωματου Προέδρουτης Βουλής μέχριτην ολοκλήρωση των ερευνών που διεξάγονται απότηνΠολιτεία. Είχα επίσης σημειώσει, ότι έχω ήδη λάβει τις αποφάσεις μου για το τι θα πράξωμετάτην ολοκλήρωση των ερευνών. Περαιτέρω είχα γνωστοποιήσειότι σε περίπτωση που ο ΓενικόςΕισαγγελέαςτης Δημοκρατίαςκρίνειότιπρέπει να αποταθεί στο Ανώτατο Δικαστήριο με αίτημα την άρση της βουλευτικής μου ασυλίας, στο πλαίσιο των σχετικών ερευνών,δενπροτίθεμαι να υποβάλω οποιαδήποτε ένστασημε ό,τι αυτό υποδηλοί.Οι αποφάσειςμου αυτές βασίστηκαν στηνακράδαντηπίστη ότι δενέχω διαπράξει οτιδήποτε νομικά μεμπτό και ότι ενδεχόμενη παραίτησή μου θα άφηνε εντυπώσειςπερί του αντιθέτου. Παρά ταύτα,διαπιστώνωότι ησυνέχισητηςπαραμονήςμου στο αξίωματου Προέδρου της Βουλής έχειπαρερμηνευθεί. Ηπαρερμηνείααυτή, όπωςκαι η προφανής επιθυμία κάποιων να εκμεταλλευτούν το όλο θέμα για τους δικούς τους πολιτικούςστόχους καισχεδιασμούς,αλλά και οι προφάσεις για δυσλειτουργία του Νομοθετικού Σώματος,με οδήγησαν στην απόφασηνα υποβάλω την παραίτησήμουτόσοαπότοαξίωμα του Προέδρου της Βουλής όσο και από το βουλευτικό αξίωμα.Διατηρώ ακέραιη την πεποίθηση ότιμε κανένα τρόπο δεν έχω παραβιάσει τον Νόμο.Με την παραίτησήμου αφαιρείταιαπόκάποιους το πρόσχημα ότι η παρουσία μουστο αξίωμα του Προέδρου της Βουλήςπαρεμποδίζει με οποιοδήποτε τρόπο την ομαλή λειτουργία τηςΒουλής, κάτι το οποίο ουδέποτε θα διανοούμουν να πράξω.Αναμένωότι οιαρμόδιες αρχές θα προχωρήσουντο ταχύτεροστην εξέτασηόλωντωνεκκρεμούντωνζητημάτων, περιλαμβανομένης και της καταγγελίαςπου έχω ήδη υποβάλειστον Γενικό Εισαγγελέα, σχετικά μετη διάπραξη ποινικού αδικήματος εις βάρος μουκαι την παραβίασησυνταγματικών μου δικαιωμάτων, ώστετελικάνα καταδειχθεί ποιοι πραγματικά ενέχονται και ποιοι όχι.Πέμπτη, 15/10/2020