7/3/13

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού κ. Κυριάκου Κενεβέζου με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων του 07/03/2013

Φίλοι και φίλες εκπαιδευτικοί, αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες, φοιτητές και φοιτήτριες
Απευθύνω σε όλους σας εγκάρδιο χαιρετισμό με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων μου, δίνοντάς σας παράλληλα την ειλικρινή διαβεβαίωση ότι θα αναλώσω το άπαν των δυνάμεών μου για το καλό των παιδιών μας, της ελπίδας και του μέλλοντος του τόπου μας. Αναλαμβάνω το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, συναισθανόμενος πλήρως τις ευθύνες που μου αναλογούν και το έργο που έχω να επιτελέσω. Η επιτυχία προϋποθέτει συλλογική δουλειά, γι’ αυτό το κάλεσμά μου για αναγέννηση της παιδείας του τόπου μας απευθύνεται σε όλους.

Πρωταρχικός μας στόχος αποτελεί η υλοποίηση του κυβερνητικού σχεδιασμού, πράγμα που θα δικαιώσει τις προσδοκίες όλων μας. Η παρεχόμενη εκπαίδευση στους νέους μας, η ουσιαστική και ποιοτική προώθηση και εφαρμογή της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης, η συνεχής και ποιοτική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας, είναι μερικά από τα φλέγοντα θέματα που θα μας απασχολήσουν. Τους εκπαιδευτικούς μας που αποτελούν τους στυλοβάτες της εκπαίδευσης διαβεβαιώνω ότι αφουγκραζόμενος τον παλμό και τις έγνοιες τους θα είμαι πάντα στη διάθεσή τους για ό,τι παραγωγικό και δημιουργικό. Η αποφασιστικότητα και η αφοσίωση στους στόχους μας θα αναδείξει τον πολύπλευρο χαρακτήρα των μαθητών μας, προβάλλοντας και αναδεικνύοντας πρωτίστως τα χαρίσματά τους. Από τη θέση μου θα εργαστώ με τέτοιο τρόπο έτσι που να καταστεί η παιδεία μας αντάξια του πολιτισμού και του λαού μας. Η προσήλωσή μας παραμένει σταθερή στον αγώνα και την πίστη για απελευθέρωση της ημικατεχόμενης για 39 ολόκληρα χρόνια πατρίδας μας, στη θεμελιακή ενίσχυση της εθνικής και ιστορικής μας συνείδησης καθώς βεβαίως και στη σταθερότητα στον σεβασμό της διαφορετικότητας.
Αγαπητοί φίλοι,
Σας καλώ όλους σε συμπόρευση και συστράτευση. Εκπαιδευτικοί, μαθητές και φοιτητές, εκπαιδευτικές οργανώσεις, ομοσπονδίες γονέων και μαθητικά συμβούλια να εργαστούμε από κοινού ώστε μέσα από ένα παραγωγικό διάλογο να αναγεννήσουμε την παιδεία μας και να της δώσουμε τη θέση που της αξίζει. Πυλώνες αυτής της προσπάθειας μας θα αποτελέσουν οι τρόποι επικοινωνίας και συνεργασίας που θα υιοθετήσουμε, έχοντας πάντα κατά νουν ότι είμαστε παρόντες για να λύσουμε προβλήματα και όχι να τα μεγεθύνουμε.
Η δημιουργία ενεργών δημοκρατικών πολιτών είναι η δέσμευσή μας, αφού με αυτό τον τρόπο παράγουμε πολιτισμό, ευημερία και γνώση. Προσδοκώντας ότι η πρόσκληση και το κάλεσμα μου αυτό θα αγκαλιαστεί με θέρμη από όλους, στέλνω τον φιλικό μου χαιρετισμό ευχόμενος καλό υπόλοιπο και κάθε επιτυχία σε όλους.