29/12/17

Kαι επίσημα πλέον η υποψηφιότητα μου για μια δεύτερη και τελευταία θητεία, όπως είχα δηλώσει και κατά την εξαγγελία της υποψηφιότητας μου.

Kαι επίσημα πλέον η υποψηφιότητα μου για μια δεύτερη και τελευταία θητεία, όπως είχα δηλώσει και κατά την εξαγγελία της υποψηφιότητας μου.

Πιστεύω ότι τις επόμενες των εβδομάδων και μέχρι τις εκλογές θα επικρατήσει ένα ήπιο πολιτικό κλίμα, διότι την επομένη των εκλογών θα πρέπει η Κύπρος να μας βρει όλους ενωμένους χάρη του καλού της πατρίδας μας.
Θέλω θερμά να ευχαριστήσω την αγαπημένη μου Στέλλα Κυριακίδου, αλλά και όλους εκείνους που υποστήριξαν την υποψηφιότητα μου, όπως και όσους μέσα από τα μηνύματα, μέσα από τη συμπαράσταση, μέσα από τις εκδηλώσεις τους δηλώνουν εμπιστοσύνη στις προσπάθειες που καταβάλλουμε για να πετύχουμε ό,τι το καλύτερο δυνατόν για την πατρίδα μας.
Τα όσα μέχρι σήμερα έχουμε επιτύχει δεν ήταν τυχαία. Ήταν το αποτέλεσμα μιας συλλογικής δράσης από πλευράς κυβερνητικού σχήματος, συνδικαλιστικών και εργοδοτικών οργανώσεων, πρώτιστα και πάνω από όλα όμως των θυσιών του λαού μας.

Με βάση τα όσα μέχρι σήμερα έχουμε κατορθώσει σαν αποτέλεσμα των όσων έχω προαναφέρει εδράζουμε και το όραμα μας για την επόμενη πενταετία. Ένα όραμα που θέλει την Κύπρο μας μια απόλυτα ευρωπαϊκή χώρα, ιδιαίτερα όμως μια ελεύθερη και πραγματικά ανεξάρτητη χώρα.
Εύχομαι σε όλους τους ανθυποψηφίους μου ό,τι το καλύτερο, σε όλες τις πολιτικές δυνάμεις ό,τι το καλύτερο και προσδοκώ αν ο λαός με τιμήσει με την ψήφο του να συνεργαστώ κατά το μέγιστο δυνατόν τρόπο, έτσι ώστε οι αναγκαίες μεταρρυθμίσεις να γίνουν, να υπάρξουν συνεργασίες για τη δημιουργία εκείνων των προοπτικών που από τη μια θα μας δίδουν μια πατρίδα ελεύθερη, ενώ από την άλλη θα δημιουργούν τις προοπτικές ευημερίας του συνόλου του λαού μας.
Σας ευχαριστώ θερμά.