2/2/16

Απάντηση του ΥΠΕΣ σε δημοσίευμα για τις καθυστερημένες αιτήσεις του Κτηματολογίου

Απάντηση του ΥΠΕΣ σε δημοσίευμα
για τις καθυστερημένες αιτήσεις του Κτηματολογίου


Αναφορικά με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ο Φιλελεύθερος», ημερ. 30/1/2016, με τίτλο « Κλατάρει το Κτηματολόγιο», το οποίο αναφέρεται σε καθυστερημένες αιτήσεις πολιτών οι οποίες εκκρεμούν στο Τμήμα Κτηματολογίου και Χωρομετρίας, σε κάποιες περιπτώσεις, για χρόνια, το Υπουργείο Εσωτερικών (ΥΠΕΣ) επιθυμεί να διευκρινίσει τα ακόλουθα:

«Όντως, οι καθυστερημένες αιτήσεις στις οποίες αναφέρεται «Ο Φιλελεύθερος», είναι υπαρκτές και χρονολογούνται πολύ πριν την ανάληψη της διακυβέρνησης του τόπου από την παρούσα Κυβέρνηση. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, σε διαφορετικά μεγέθη και επίπεδα υφίσταται και σε άλλα Τμήματα του ΥΠΕΣ, όπως για παράδειγμα: Τμήμα Πολεοδομίας και Οικήσεως, Τμήμα Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης, Υπηρεσία Μέριμνας και Επαρχιακές Διοικήσεις.

Είναι γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του Μνημονίου, επικεντρωθήκαμε και δόθηκε προτεραιότητα στις υποχρεώσεις που ανέλαβε το ΥΠΕΣ απέναντι στους δανειστές. Όλες οι Υπηρεσίες του ΥΠΕΣ παρήγαγαν αξιόλογο έργο, σε σχέση με αυτές τις υποχρεώσεις και είμαστε ευγνώμονες. Όμως, αυτό δεν μπορεί να προβάλλεται επ’ άπειρον ως δικαιολογία για την ταλαιπωρία που υφίστανται οι πολίτες, εδώ και χρόνια, σε σχέση με τη μη έγκαιρη εξέταση των αιτήσεων τους.

Με πρωτοβουλία του ίδιου του Υπουργού Εσωτερικών κ. Σωκράτη Χάσικου, έχουν πραγματοποιηθεί συσκέψεις με όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα του Υπουργείου, στην παρουσία και της Εφόρου Εσωτερικού Ελέγχου, της οποίας ζητήθηκε η βοήθεια και στήριξη, λόγω αρμοδιότητας, για ριζική αντιμετώπιση και επίλυση του προβλήματος. Ο ίδιος ο Υπουργός Εσωτερικών προήδρευσε όλων αυτών των συσκέψεων, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο το προσωπικό του ενδιαφέρον.

Έγνοια του Υπουργού δεν είναι η συγκάλυψη αυτών των καταστάσεων, αλλά αντίθετα, η ανάδειξη και η επίλυση των προβλημάτων, κάτω από συνθήκες πλήρους διαφάνειας και ελέγχου».