O ΚΟΤ
στο πλευρό των τουριστών
Εξαγγέλλεται επέκταση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
και γραμμή παραπόνων σε πέραν των εργασίμων
ωρών
στον
αριθμό 22691111
Στο πλαίσιο των
προσπαθειών του για καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των τουριστών -
καταναλωτών και έχοντας ως στόχο την ταχεία καταγραφή και επίλυση προβλημάτων, ο
Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού εξαγγέλλει την επέκταση της λειτουργίας του
τηλεφωνικού του κέντρου που θα λειτουργεί πέραν των ωρών λειτουργίας του
Οργανισμού (σε επέκταση της ίδιας υπηρεσίας του ΚΟΤ που προσφέρεται κατά τις
εργάσιμες μέρες από τις 8:00 – 15:00 στο τηλέφωνο 22691100).
Η απόφαση του ΚΟΤ για τη
λειτουργία του κέντρου είχε εξαγγελθεί στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε
στις 21 Ιουλίου 2015 από την Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια του ΚΟΤ κα Αννίτα
Δημητριάδου.
Συγκεκριμένα το κέντρο
έχει τεθεί από χθες στη διάθεση του κοινού και λειτουργεί τις ακόλουθες
επιπρόσθετες ώρες:
Δευτέρα – Παρασκευή
μεταξύ των ωρών 15:00 – 20:00
Σάββατο και Κυριακή μεταξύ των ωρών 12:00 – 18:00
Σημειώνεται ότι η γραμμή
επικοινωνίας για τις πιο πάνω μέρες και ώρες είναι: 22691111.
Σε δήλωση της η
Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια του ΚΟΤ κα Αννίτα Δημητριάδου τόνισε ότι «η εν
λόγω ενέργεια εντάσσεται στις προσπάθειες του ΚΟΤ για καλύτερη εξυπηρέτηση του
περιηγητή και για βελτίωση των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται. Πέραν της
πιο πάνω πρωτοβουλίας», πρόσθεσε, «ο ΚΟΤ θα συνεχίσει να εργάζεται μεθοδικά για
την υλοποίηση μέτρων και δράσεων που διευκολύνουν το κοινό και τους τουρίστες,
στο πλαίσιο μια ευρύτερης προσπάθειας για αναβάθμιση του επιπέδου υπηρεσιών που
προσφέρει η τουριστική Κύπρος».
_____________
3/9/2015