1/12/10

Χαιρετισμός του Υπουργού Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού κ. Αντώνη Πασχαλίδη στη Γενική Συνδιάσκεψη του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής ΠάφουNEWS AGENCY-VOULI.NET-HELLAS AND CYPRUS NEWS

Χαιρετισμός του Υπουργού Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού κ. Αντώνη Πασχαλίδη στη Γενική Συνδιάσκεψη του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής Πάφου
01/12/2010





Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για την πρόσκληση που μου απευθύνατε να χαιρετίσω τη Γενική Συνδιάσκεψη του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής Πάφου.

Ο Σύνδεσμός σας διαχρονικά διαδραματίζει ένα σημαντικό ρόλο στον επισιτιστικό τομέα της τουριστικής βιομηχανίας και μπορεί ακόμη να διαδραματίσει αυτόν τον ρόλο, παρόλες τις δυσκολίες που έχουμε να αντιμετωπίσουμε.

Ο τουρισμός διανύει δύσκολα χρόνια και είναι λογικό και ο τομέας του επισιτισμού να έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό. Κατανοώ τους προβληματισμούς σας, γι’ αυτό πιστεύω ακράδαντα ότι καλούμαστε όλοι να ανασυγκροτηθούμε και να δουλέψουμε πιο σκληρά ώστε να ανταποκριθούμε θετικά και δυναμικά να αντιμετωπίσουμε όλες τις δυσμενείς επιπτώσεις που πλήττουν την τουριστική βιομηχανία. Ας αναλογιστούμε και ας διορθώσουμε τα κακώς έχοντα για το κοινό συμφέρον.

Εσείς, ως ιδιοκτήτες κέντρων αναψυχής, επιβάλλεται να προβαίνετε στις κατάλληλες ενέργειες για να έχουμε θετικότερα αποτελέσματα. Εξακολουθούν να λειτουργούν επιχειρήσεις που προσφέρουν αμφισβητήσιμη ποιότητα και χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης ενώ τους λείπει η αυθεντικότητα, γι' αυτό πρέπει να δώσετε βάση στον ανθρώπινο παράγοντα και στην επιμόρφωση.

Στις σημερινές συνθήκες η Κύπρος θα πρέπει να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά της με διάφορες ενέργειες όπως συγκράτηση των τιμών με παράλληλη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.

Στο πλαίσιο της νέας Στρατηγικής μας για τον τουρισμό, που θα ισχύει από το 2011 μέχρι το 2015, συμπεριλαμβάνεται η αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών στην κατηγορία των κέντρων αναψυχής με τη βελτίωση του βαθμού εξυπηρέτησης και της σχέσης ποιότητας - τιμής για Κύπριους και ξένους πελάτες. Στη Στρατηγική περιλαμβάνεται επίσης η ενημέρωση και πληροφόρηση καταναλωτών για τις υπάρχουσες επιλογές και, τέλος, η αναγνώριση και η θετική προβολή επιχειρήσεων που προσφέρουν βέλτιστες πρακτικές.

Πιο αναλυτικά η Στρατηγική προνοεί:
· Τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στην επισιτιστική βιομηχανία. Κυριότερες πρόνοιες είναι η νέα κατηγοριοποίηση των κέντρων αναψυχής, η επέκταση και αναβάθμιση των κτηριακών προδιαγραφών και υποδομών και η εισαγωγή ποιοτικών κριτηρίων ταξινόμησης των επιχειρήσεων σε τάξεις και κατηγορίες.
· Τη διατήρηση υφιστάμενων σχεδίων κινήτρων οικονομικής ενίσχυσης επιχειρήσεων που εξασφαλίζουν διεθνώς αναγνωρισμένα συστήματα διαχείρισης ποιότητας (HACCP, ISO).
· Την εισαγωγή θεσμού σχεδίου απονομής σήματος πιστοποίησης ποιοτικής προσφοράς υπηρεσιών σε κέντρα αναψυχής που προσφέρουν βέλτιστες ποιοτικές υπηρεσίες και σχέση ποιότητας – τιμής όσον αφορά τον περιβάλλοντα χώρο, τις διευκολύνσεις και τα επίπεδα εξυπηρέτησης σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που επιβάλλει η κατά Νόμο κατάταξή τους.
· Την επιχορήγηση επιχειρήσεων με στόχο την αισθητική και ποιοτική βελτίωση των προσφερομένων υπηρεσιών με αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού τους.

Στο χέρι μας είναι να δουλέψουμε ακόμη πιο σκληρά για να επιτύχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε. Τα κέντρα αναψυχής είναι αναπόσπαστο μέρος της τουριστικής βιομηχανίας και συνεισφέρουν τα μέγιστα στην αύξηση των εσόδων μας και στην αναβάθμιση του προϊόντος και των υπηρεσιών μας.

Κλείνοντας, επιτρέψτε μου, λοιπόν, να σας διαβεβαιώσω ότι το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, και η Κυβέρνηση γενικότερα, θα βρισκόμαστε πάντοτε στο πλευρό σας στις προσπάθειες που κάνετε για αναβάθμιση του κλάδου. Σας εύχομαι καλή επιτυχία στις εργασίες της σημερινής Γενικής σας Συνέλευσης.