2/4/15

Δείκτης Τιμών καταναλωτή για τον Μάρτιο, 2015

Δείκτης Τιμών καταναλωτή για τον Μάρτιο, 2015
  Ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή τον Μάρτιο 2015 αυξήθηκε κατά 0,58 μονάδες ή 0,51% και έφτασε στις 115,31 μονάδες σε σύγκριση με 114,73 τον Φεβρουάριο 2015.    Αυτό οφείλεται κυρίως σε αυξήσεις στις τιμές των πετρελαιοειδών και ορισμένων ειδών ένδυσης και υπόδησης.   Μειώσεις σημειώθηκαν στις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος και ορισμένων φρέσκων λαχανικών.

2.       Ο  πληθωρισμός τον Μάρτιο 2015 μειώθηκε με ρυθμό -1,9% σε   σύγκριση με -1,4%   τον  Φεβρουάριο 2015   και  -2,3% τον Μάρτιο 2014.

3.   Για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2015, ο Δείκτης σημείωσε μείωση -1,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

4.   Η διακύμανση του Δείκτη κατά τους τελευταίους δύο μήνες όπως και η ποσοστιαία μεταβολή σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο φαίνονται στον πίνακα που ακολουθεί:


Κατηγορίες Αγαθών και Υπηρεσιών
Δείκτες Τιμών (2005=100)
Ποσοστό μεταβολής (%)
Φεβρουάριος 2015
Μάρτιος 2015
Μάρτ. 2015
Φεβρ. 2015
Μάρτ. 2015
Μάρτ. 2014
Ιαν.-Μάρτ.2015
Ιαν.-Μάρτ.2014
1.

Τρόφιμα και μη αλκοολούχα ποτά
130,59
131,01
0,32
2,60
2,66
2.

Αλκοολούχα ποτά και καπνός
137,04
138,59
1,13
1,02
2,48
3.

Ένδυση και υπόδηση
83,60
89,29
6,81
-2,36
0,63
4.

Στέγαση, ύδρευση, ηλεκτρισμός και
υγραέριο
125,22
122,81
-1,92
-8,45
-6,66
5.

Επίπλωση, οικιακός εξοπλισμός και προϊόντα καθαρισμού
103,09
103,49
0,39
-0,74
-0,58
6.

Υγεία
123,62
123,63
0,01
0,69
0,59
7.

Μεταφορές
105,62
107,37
1,66
-6,01
-6,80
8.

Επικοινωνίες
103,93
103,88
-0,05
0,99
1,12
9.

Αναψυχή και πολιτισμός
105,74
105,80
0,06
-1,55
-1,66
10.

Εκπαίδευση
127,15
127,15
0,00
-1,61
-1,68
11.

Εστιατόρια και ξενοδοχεία
125,12
125,15
0,02
0,13
0,00
12.

´Αλλα αγαθά και υπηρεσίες
111,31
111,25
-0,05
-0,4 0
-0,52


 







Γενικός Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
114,73
115,31
0,51
-1,88
-1,54
--------------------

2/4/2015